Bitka za Bebe

Fond B92, Fusion Communications

Inkubatori u Srbiji bili su stari i po 40 godina, a smrtnost novorođenčadi teške do 999 grama u Srbiji dostigla je 65%. Stoga je pokrenuta humanitarna akcija “Bitka za bebe” čiji je cilj bio da se prikupe sredstva za kupnju 100 novih inkubatora za naše najmlađe i najugroženije sugrađane. Naša misija je bila potaknuti čitavu javnost da se uključi u “Bitku za bebe” i na taj način izvršiti svojevrstan pritisak na one koji su u mogućnosti da pomognu.

Rješenje

Naše sredstvo su bile naše riječi kojima smo kroz medije motivirali pojedince i tvrtke da se priključe borbi i u skladu sa svojim mogućnostima stanu u borbene redove “Bitke za bebe”. Kreirali smo i proveli dinamičnu strategiju odnosa s javnošću tijekom trajanja cijele kampanje. Organiziranjem događaja kao što su: nogometna utakmica FK Crvena zvezda – IMN Montevideo Bog te video, košarkaški meč KK Crvena zvezda Beograd – KK Bajern Minhen, proslava Dana pobjede u “Bici za bebe” koja je održana u Domu Narodne skupštine Republike Srbije u prisustvu najviših državnih dužnosnika i mnogih drugih sportskih događaja, izložbi, humanitarnih žurki…nastojali smo doprijeti do najšireg broja ljudi, tvrtki i pojedinaca i potaknuti ih na akciju. Iz dana u dan smo pratili domete kampanje i redovito o njima obavještavali medije i javnost.

Rezultat

  • Ukupan broj objava: 1174
  • Total PR value: 1,2 milijuna evra
  • Na različite načine, u akciju se uključilo više od milijun ljudi. Više od 80 kompanija heroja, preko 500 pojedinaca i blizu 170 malih poduzeća je doniralo novac za kupnju novih inkubatora.
  • Više od 200 volontera svakodnevno su se starali da svi građani Srbije budu svjesni da je u tijeku „Bitka za bebe“.
  • Skoro 6.000 sms poruka su poslali građani Srbije na broj 3100
  • Više od 160 inkubatora je osigurano za 40 zdravstvenih institucija na teritoriju čitave Srbije