.
MEDIJSKO I KOMUNIKACIJSKO PLANIRANJE

MEDIJSKO I KOMUNIKACIJSKO PLANIRANJE

Uspješno postavljanje medijske i komunikacijske strategije je temelj na kome se temelji svaka učinkovita kampanja. Direct Media svojim znanjem, iskustvom i alatima pruža ideje i integrirana rješenja koja jačaju brend i kreiraju iskustva relevantna za potrošače.

Sve veća fragmentacija medija i era „personalizacije“ od nas zahtijeva jedinstven pristup ciljnoj skupini. Nove tehnologije omogućuju brendovima dvosmjernu komunikaciju sa njihovim potrošačima Zato naše medijsko i komunikacijsko planiranje uzima za temelj consumer journey i činjenicu da je medijski svijet podjeljen na paid, earned i owned medije. Imajući u fokusu ROI, koristimo duboko poznavanje tržišta i navika potrošača, nove tehnologije i originalne koncepte kako bismo pružili našim partnerima učinkovita rješenja.

ISTRAŽIVANJE I ANALIZA

ISTRAŽIVANJE I ANALIZA

Živimo u vremenu “big data” koje pred nas stavlja izazov da shvaćamo promjene i istražujemo nove mogućnosti kontaktiranja potrošača.

Direct Media raspolaže svim relevantnim istraživanjima i bazama podataka, ali razvija i vlastite alate i analize. Iskustvo i znanje omogućuju nam stvaranje sveobuhvatne slike koja predstavlja temelj za građenje uspješne komunikacijske strategije.

INSIGHTS

INSIGHTS

Glavni zadatak Insight-a je razumijevanje ključnih utjecaja, analiza podataka i sinteza svih rezultata u zaključak koji otkriva novi trend i činjenice.

Uvid (tj shvaćanje i pravi zaključak) je ona ključna informacija za donošenje pravovremenih i dobrih odluka i predstavlja temelj strateškog planiranja.



Težimo da naši savjeti imaju praktičnu vrijednost i da stvore razliku u korist naših partnera.

MEDIA BUYING

MEDIA BUYING

Suvremeni marketing, a u skladu sa njim i oglašavanje, susreću se sa pritiskom da se racionaliziraju budžeti i osigura što veći povrat investicija.

Sljedeći ideju najboljih strategija za klijente, naš posao je da nađemo optimalan, ali i najučinkovitiji način da dopremo do publike kojoj se obraćamo. Cilj nam je kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni, što ovisi od snage agencije i pozcije na tržištu, kao i procesa pregovaranja koji su usavršavani godinama unazad.

DIGITAL PLANING

DIGITAL PLANING

Medija planiranje je vještina odabira pravih platformi za oglašavanje klijentovih proizvoda ili usluga. Digitalni planeri imaju težak zadatak odrediti kada, gdje i koliko često je potrebno prikazati oglas klijenta. Cilj im je „pogoditi“ pravu ciljnu skupinu, u pravo vrijeme i kroz pravi kanal, a sve to u okvirima zadatog budžeta. Naši stratezi i planeri precizno i detaljno kombiniraju ciljanje, taktičko planiranje, optimizaciju, adaptaciju i atribuciju kako bi klijentu pružili najviše za uloženi budžet.



Kao lider i na digitalnom medijskom tržištu, svojim partnerima možemo pružiti tu privilegiju da prvi iskoriste nove tehnologije, kanale i formate:

  • Native Advertising
  • Strategije oglašavanja u društvenim medijima
  • Napredne taktike i tehnike retargeting-a
  • Kampanje na pretraživačima uz stalno praćenje i prilagođavanje, kako bi ostvarili maksimalne rezultate
  • Strategije nastupa na svim digitalnim medijima uz korištenje svih kanala
  • Video-oglašavanje na pozicijama koje osiguravaju najveću vidljivost brenda
PROGRAMATIC, RTB & BIG DATA

PROGRAMATIC, RTB & BIG DATA

“Programmatic je gluten oglašavanja” – ovu rečenicu je izgovorio poznati voditelj Jimmy Kimmel u svojoj emisiji. Kao i gluten, “programmatic” je postala fraza koju mnogi ljudi koriste, ali je mali broj suštinski razumije, jedino što znaju je da je u pitanju nešto važno. I to s razlogom.

Programmatic podrazumijeva širok spektar različitih tehnologija koje omogućuju zakup i optimizaciju u oblasti digitalnih medija. Ove tehnologije zamjenjuju “ručne” metode zakupa, tako da sada oglašivači mogu zakupljivati pozicije u digitalnim medijima brže i učinkovitije nego ikada do sada.
Kao pioniri na tržištu u ovoj oblasti, spremni smo ponuditi klijentu svoje znanje i iskustvo u analizi podataka iz display oglašavanja, mobilnog oglašavanja, društvenih mreža, video i nestandardnih display formata i kompletnu platformu neophodnu za programmatic kampanje. Kombinacija naprednog softvera i naše ekspertize garantiraju vrhunske rezultate.

SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

Naši stručnjaci u domenu sadržaja i oglašavanja na društvenim medijima pažljivo biraju najbolje kanale kroz koje plasiraju oglase tako da dopru do prave ciljne skupine u pravom trenutku i ostvare postavljene ciljeve i maksimalne efekte kampanje. Pri planiranju, postavci i optimizaciji kampanja koristimo najbolje softverske alate i najnovije trendove.

Tim je specijaliziran da pruži najviše u sljedećim segmentima:

  • Administriranje profila na društvenim mrežama
  • Strategija nastupa u blogosferi i upravljanje komentarima
  • Razvoj i optimizacija sadržaja za društvene mreže
  • Optimizacija tekstualnog sadržaja i dizajn vizuala za postove na društvenim mrežama
  • Plaćene kampanje na društvenim medijima i „Native Advertising“ kampanje
MOBILE ADVERTISING

MOBILE ADVERTISING

Mobilne platforme sve više preuzimaju primat nad upotrebom desktopa. Kombiniranjem podataka o mobilnim platformama i marketinškog umijeća, mi možemo povesti svakog klijenta na put ka budućem poslovnom uspjehu. Poznajemo mobilni ekosustav, a što je još važnije, znamo koristiti odgovarajuće medije za odgovarajuće strategije. Istodobno, razumijemo trendove, tehnologiju i inovaciju, jer neprestano unapređujemo sebe.


Postavljamo industrijske standarde radeći sa više od 250 domaćih i svjetskih partnera. Mi ne kopiramo desktop kampanje na druge platforme već sagledavamo jake strane svakog kanala ponaosob i tako ističemo brend.


Vrlo dobro nam je poznata moć kreativnog, kako bi se brend na odgovarajući način izvukao u prvi plan u različitim fazama kupnje. Zbog toga neprestano testiramo i usavršavamo svoj rad, prateći na koje sve načine priče privlače ljude.

EMAIL & CRM

EMAIL & CRM

Kada spojimo pravi sadržaj sa najboljom ciljnom skupinom sa jedne strane i pravi odabir kanala komunikacije u odgovarajućem trenutku sa druge strane – dobivamo maksimalne rezultate. Upravo to je razlog zbog kojeg naši stručnjaci za CRM integriraju sve aspekte kampanje koristeći sljedeće kanale:

  • Email marketing na svim uređajima i platformama
  • Angažiranje korisnika putem Push notifikacija
  • Ciljanje korisnika koristeći Geo-Fencing i Geo-Targeting
  • Posebne kanale za mobilne uređaje kao što su SMS, QR kodovi ili Augmented Reality
  • Hyper-targeting korisnika koristeći posebne liste i presonaliziran sadržaj
KREATIVA I PRODUKCIJA

KREATIVA I PRODUKCIJA

Vođeni potrebama partnera da svoje poslove završe na jednom mjestu sa nepohodnom dozom kreativnog i originalnog, a sa sigurnošću, preciznošću i odgovornošću koji rad u medijskoj agenciji podrazumijeva, stvorili smo kreativno odjeljenje.

Naš kreativni tim koristi svoje iskustvo, talent i posvjećenost inovaciji da razvije kreativne brend strategije, kreira vizualni identitet, korporativni identitet i koncept namjenjen svim komunikacijskim materijalima.

Povezujući Insights i consumer center thinking, naš cilj je stvaranje relevantnog kreativnog sadržaja za brend i potrošače.

Kreiramo materijal i brend sadržaj za potrebe oglašavanja na tradicionalnim medijima, kao i za sve vrste online platformi i društvenih mreža.

POSEBNI PROJEKTI

POSEBNI PROJEKTI

Razvoj komunikacijskog tržišta nametnuo je pitanje klijentima kako da se razlikuju od konkurencije i kako da se adekvatnije približe potrošačima. Nastojeći da predstavimo naše klijente potrošačima na drugačiji, inovativniji način, prepoznali smo značaj nekonvencionalnih sredstava za oglašavanje.

Naši klijenti imaju mogućnost sudjelovati u produkciji različitih formata koji odgovaraju profilu ciljne skupine i imidžu brenda. Pored predstavljanja proizvoda, postoji mogućnost implementiranja sponzorskih paketa, kao i drugih načina vizualizacije klijentove poruke potrošačima u tradicionalnim medijima. Tu je i mogućnost implementiranja u posebno kreiranim projektima koji uključuju sve komunikacijske kanale ali i ekskluzivan sadržaj kreiran za medije i neke sasvim nove kanale komunikacije

INTEGRIRANE KOMUNIKACIJSKE USLUGE FUSION COMMUNICATIONS

INTEGRIRANE KOMUNIKACIJSKE USLUGE FUSION COMMUNICATIONS

Fusion Communications je agencija za integrirane komunikacije koja pruža usluge u tri ključna komunikacijska segmenta – PR, BTL i Social Media Marketing. Za nas, uspješna komunikacija znači jednu jedinstvenu priču brenda u što više komunikacijskih točaka, a analitičan i starteški pristup daje za rezultat pažljivo i kreativno osmišljene kampanje.

Godine napornog zajedničkog rada i velikog iskustva iz različitih područja koji je spojio novi tim “Fusion communications” agencije, postao temelj naše sigurnosti s kojom danas velike ideje pretvaramo u realnost. Svjesni smo odgovornosti prema zajednici i prema poslu. Tu smo ne samo za kratkoročne kampanje, već i za pouzdanu i dugoročnu suradnju koja se često na zadovoljstvo svih pretvori u partnerstvo.

TRENINZI & EDUKACIJA

TRENINZI & EDUKACIJA

Kontinuirani trening i razvoj stručnosti je pokretač uspjeha u svemu što radimo. Direct Media je sustav sa najrazvijenijim trening programom u regiji za zaposlenike i naše partnere koji omogućuje edukaciju u području aktualnih trendova oglašavanja, organiziranje radionica, seminara i predavanja eminentnih svjetskih stručnjaka.

STRUČNO SAVJETOVANJE

STRUČNO SAVJETOVANJE

Menadžment agencije čine stručnjaci iz različitih područja. To nam omogućuje svaki posao sagledati iz svih mogućih kutova i predložiti sveobuhvatno rješenje. Gradimo kvalitetne odnose sa svojim partnerima i posjedujemo znanje, iskustvo i alate koji su potrebni za kreiranje uspješnih kampanja. Ali iznad svega, imamo pouzdan tim iskusnih i talentiranih ljudi koji naše klijente vode kroz planiranje, zakup, dizajn i implementaciju kampanja.

MEDIJSKI SADRŽAJI

MEDIJSKI SADRŽAJI

Kao vodeći medijski sustav u regiji Direct Media je i lider u području akvizicije medijskih sadržaja.

Pravovremeno smo prepoznali priliku da dodatno učvrstimo svoje partnerske odnose s klijentima tako što smo svoju korporativnu strategiju proširili i na akvizicije audiovizualnog materijala. U svom bogatom portfoliju, Direct Media ponosno ističe neke od ključnih projekata na nacionalnim, regionalnim i globalnim razinama.

Naša filozofija jeste da je investiranje u sadržaj i tehonologiju nesvakidašnja prednost koja nas čini optimalnim partnerima za naše klijente.